miercuri, 4 februarie 2009

Despre mine ...



Sa ma descriu pe mine... e complicat. Daca ar fi sa scriu ce zic persoanele cele mai apropiate mie, cele care ma cunosc cel mai bine... as spune ca sunt o "suma de contraste"! :P Cel mai recent "compliment" pe care l-am primit a fost ca pentru mine s-a inventat expresia "yin & yang" :)) Da, pot fi cea mai buna persoana din lume, fara exagerare, si, probabil cea mai rea. (na, eu nu vreau sa cred asta, dar daca altii o spun, ar trebui sa o recunosc si eu, ca n-ar fi cinstit sa-mi recunosc numai partea buna!)
Stiu ca mama m-ar descrie ca o fire rebela, care toata viata ei a facut numai ceea ce a vrut ("noroc ca a vrut numai lucruri bune" - asta e tot de la mama!).
Apoi, daca ar fi sa ma descriu eu, as spune ca fac lucrurile cu pasiune (poate tocmai pentru ca sunt un om al extremelor!), la mine totul e fierbinte sau rece, nu exista caldut. Daca iubesc, iubesc, din tot sufletul si cu toata fiinta... cand nu mai iubesc e punct. Nu mai exista stare de tranzit. Nu mai exista nimic. Daca mi-a iesit cineva din inima, mi-a iesit pentru totdeauna, inima mea nu are anticamera, nici debara.
Am foarte multa energie, iar consumul ei imi genereaza alta energie, asa ca niciodata nu simt ca am obosit, ca nu mai pot sa fac ceva. Imi place sa traiesc viata, nu sa o dorm! Imi place sportul sau ma rog, anumite sporturi, cele pe care pot sa le practic. Imi place tot ce presupune miscare si urasc cam tot ce e static. Rar stau sa vad filme, pentru ca sunt lucruri mult mai interesante pentru a-mi petrece timpul liber. Nu pot spune acelasi lucru despre carti, nu o sa ma plictisesc niciodata de citit. Si, la fel de mult, imi place sa scriu, chit ca nu am talentul pe care mi-as fi dorit sa-l am!
Nu-mi plac persoanele plate, plictisitoare, nu-mi plac oamenii care dorm pe ei si nu stiu sa traiasca. Nu inteleg oamenii a caror "principala distractie" e sa stea la o masa, intr-un bar sau la o terasa... si sa bea! Si sa fumeze! Si, eventual, sa discute... ultimul meci sau ultima emisiune TV la care s-au uitat sau ultimul nu stiu ce... Da, imi place sa ma intalnesc cu o prietena la o cafea/suc/limonada/ceai - pentru ca ne vedem rar, mai punem tara la cale etc. Dar asta se intampla o data la x timp. Daca numai asa mi-as petrece timpul liber, m-as urca pe pereti!
Imi place sa calatoresc si sa vad locuri noi. Singurul regret e ca sigur in viata asta nu o sa apuc sa vad toata lumea, pentru ca ma indoiesc ca o sa am atatia bani!
Imi place sa fac curatenie singura... pentru ca eu fac cel mai bine! :P Aia e, prietenii deja ma stiu cat de "maniaca" sunt in privinta asta. Le multumesc, pe aceasta cale, ca ma folosesc pe post de etalon! :))
Iubesc marea. De fapt, ador marea! Si soarele, si vara. E singurul loc in care sunt capabila ... sa stau! As putea sta ore intregi pe dig sa ma uit cum se sparg valurile de stanci. E unul din lucrurile care ma relaxeaza enorm!
Ador sa alerg pe role! Asta ma face sa simt ca zbor! Cand eram mica, senzatia asta o aveam in leagane. Paradoxal, sa zbor (cu avionul) nu-mi place. Sunt chiar terorizata de avioane! Prin urmare, am un mod mai "personal" de a intelege zborul!
Imi place enorm sa merg pe jos... oricat de mult! Nu prea obosesc, doar ca ajung la destinatie... si gata! Asa ca eu am gasit alternativa la aglomeratia din trafic sau metrou ;) ! Imi place sa merg, cu castile in urechi, sa ascult muzica preferata si sa visez la ale mele. Daaa, asta am omis - cat de mult imi place sa visez! De cand ma stiu am visat cu ochii deschisi. Unele vise le-am transformat in realitate :)
In mare ... cam asta sunt eu :) Mai bine ma opresc, ca sunt in stare sa scriu un roman intreg, numai despre mine. Si la inceput imi parea foarte greu sa scriu despre mine! Dar na, am recunoscut ca sunt omul contrastelor!

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

important e sa fii tu insati!