duminică, 22 februarie 2009

Lectii



"Experienta este cel mai prost invatator. Ea ne da intai examenul si numai dupa aceea lectiile..."


Cele mai multe lectii le inveti din dureri. Ale tale. Si de prea putine ori din ceea ce ti se spune de catre altii...

Am invatat ca fericirea vine in cea mai mare masura din interiorul tau si prea putin din ceea ce este in afara ta, ca noi insine avem acea imensa capacitate de a ne face atat fericiti, cat si nefericiti. Si ca atat fericirea, cat si nefericirea, stau in lucrurile mici si prea putin in "marile evenimente".

Am invatat ca atunci cand primul instinct iti spune sa pleci... e bine sa-l asculti. Dar si ca sunt momente in care nu trebuie sa gandesti, nu trebuie sa judeci, trebuie doar sa te arunci cu capul inainte, ca viata nu asteapta pe nimeni si ocaziile pierdute se razbuna...

Am invatat ca atunci cand o relatie se termina nu exista vinovati - exista doar incompatibilitati. Si ca nu trebuie niciodata sa ceri explicatii, nu are rost - daca insisti, poti afla orice, mai putin adevarul...
Am fost invatata ca, daca nu vreau sa fiu mintita, nu trebuie sa intreb.

Am invatat ca, desi e dureros sa stii ca nu insemni nimic pentru o anumita persoana, exista multe alte persoane in viata ta pentru care insemni foarte mult si care sunt mereu acolo pentru tine...

Am invatat ca atunci cand simti ca te duci de tot in jos si nu mai ai scapare, exista cineva care iti intinde macar un deget si te trage inapoi. Si ca intotdeauna printre nori isi va face loc o raza de soare.

Am invatat ca niciodata nu te ineci pentru ca ai cazut in apa, ci pentru ca ramai sub apa...

Niciun comentariu: